Informacje na różne, ciekawe tematy.

Sieć aptek

Każda Apteka będąca w programie partnerskim dla aptek ma umożliwione skorzystanie z narzędzi marketingowych i merchandisingowych typu: wizualizacja zewnętrzna Aptek, wprowadzenie zasad merchandisingu produktów (m. in. listwy półkowe, bilonownice), kategoryzacja regałów ekspozycyjnych i tym podobne.

Cele przyświecające działaniom Sekret Zdrowia to zachowanie suwerenności Aptek, efektywna opieka przed działaniami marketingowymi dystrybutorów farmaceutycznych a także drapieżnymi działaniami sieci aptek. A także budowa marki Apteki, zdobywanie nowych pacjentów, kreowanie oferty adekwatnej do wymagań poszczególnego pacjenta Apteki, czy również brak konkurencji między Aptekami uczestniczącymi w programie – min. odległość pomiędzy Aptekami to 1 km.

Sekret Zdrowia został stworzony z przyczyny wejścia w życie zmian w ustawie o farmacji dla grupy aptek niezrzeszonych. Pierwszy kwartał 2012 r. był dla nas wszystkich jedną wielką zagadką. Na rynku farmaceutycznym pojawiło się mnogość hipotez, mówiących o dalszym umacnianiu się sieć aptek, osłabiając tym sposobem niezależne placówki apteczne. Tymczasem zmiany w prawie farmaceutycznym stały się dla nas nowym początkiem, szansą na usprawnienie prowadzonych prac, rozwój ich jakości tudzież skuteczności. Grupa Sekret Zdrowia rozwija się niesłychanie prężnie, zaś tradycyjne apteki radzą sobie coraz lepiej.

Grupa Sekret Zdrowia jako swoisty rodzaj franczyzy dla aptek stanowi niezastąpioną pomoc dla Aptek tradycyjnych, które zachowując swoją niezależność, jednocześnie korzystają z wielu niezwykle korzystnych działań marketingowych oraz merchandisingowych, jak również spośród dopiero co powstałego telemarketing farmacja Zagadka Zdrowia, które rozwija się nader szybko.

, , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>